مکالمه از طریق WhatsApp
یکی از پشتیبان ها را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید
مشتریان امروزی برای خرید محصولات و خدمات از چه چیزی استفاده می کنند؟ اگر گفتید اینترنت، حق با شماست. اما حضور آنلاین در قالب یک وب سایت کافی نیست. شما برای رشد تجارت آنلاین و کسب و کار اینترنتی خود به یک برنامه استراتژیک بازاریابی اینترنتی نیاز دارید، بنابراین برای شروع این 5 مرحله را دنبال کنید.
فهرست مطالب این صفحه
وب سایت شما چهره آنلاین کسب و کار شما است و بازدیدکنندگان آن را منبعی مهم برای قضاوت فوری در مورد کسب و کار شما می دانند. واقعیت جالب از گوگل: بیش از نیمی از بازدیدهای سایت تلفن همراه زمانی که صفحات بیش از 3 ثانیه طول می کشد تا بارگذاری شوند، رها می شوند. این بدان معناست که سایت شما باید آن چه را که بازدیدکنندگان جستجو می کنند به سرعت و کارآمد ارائه دهد.
برای دستیابی به آن، باید بهترین تصور و تجربه کاربری ممکن را به بازدیدکنندگان بدهید. یعنی وب سایت شما باید به این صورت باشد:
وب سایت شما شانس شما برای ارتباط با مخاطبان و ایجاد یک مجموعه مشتریان بالقوه است. یک تجربه UX ضعیف مشتریان را از خود دور می کند، در حالی که یک سایت با عملکرد برتر، کسب و کار شما را ارتقا می دهد و برند شما را می سازد. هنگامی که سایت شما ایجاد شد، تست ها و استراتژی های UX را اجرا کنید تا به طور مداوم سایت خود را بهتر، سریع تر و کاربر پسند کنید.
بر اساس یک نظرسنجی اخیر، 97٪ از کاربران اینترنت از موتورهای جستجو به عنوان بهترین گزینه برای یافتن اطلاعات در مورد یک تجارت محلی استفاده می کنند.
با توجه به این که چقدر مردم به موتورهای جستجو مانند گوگل مراجعه می کنند، کسب و کار شما نمی تواند حضور ضعیفی در جستجو داشته باشد.
برای این که شرکت خود را بیشتر نمایان کنید، با استفاده از کلمات کلیدی که به الگوریتم های محتوای صفحه شما سیگنال می دهند، عملکرد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود را بهبود بخشید و تبلیغات جستجوی پولی را برای ایجاد نام تجاری خود اجرا کنید.
هرچه این دو کار را موثرتر انجام دهید، احتمال این که به بالای صفحات نتایج موتور جستجو نیز معروف به SERP برسید، بیشتر می شود. هرچه رتبه محتوای صفحه شما بالاتر باشد، جستجوگران بیشتری هنگام مرور وب سایت شما را انتخاب می کنند. این یک واقعیت شناخته شده است که اگر در صفحه اول گوگل نباشید، ممکن است در آخرین صفحه نیز باشید. تلاشهای سئو به شما کمک میکند به اهداف رتبه بندی خود برسید و در عین حال پله هایی را برای محتوای بهتر در سایت خود فراهم کنید.
درحال حاضرافراد بیشتری به Yelp و Google Reviews می پردازند، جایی که رتبه پایین ستاره یا بازخورد منفی بیش از حد باعث دور شدن مصرف کنندگان می شود.
بررسی ها نقش مهمی ایفا می کنند به طوری که اکثر مشتریان برای خرید محصول اول آن را در بازار آنلاین بررسی می کنند و سپس اقدام به خرید می کنند.
برای بهتر شدن و پیشرفت کردن فضای سایت خود نمایه هایی را در سایت های نقد تنظیم کنید و به نظرات خوب و بد به شیوه ای حرفه ای پاسخ دهید تا به مشتریان نشان دهید که به آن ها اهمیت می دهید.
پیوندهایی به نمایه های سایت بررسی خود را در وب سایت خود قرار دهید تا به بازدیدکنندگان کمک کنید بدانند کجا می توانند کسب و کار شما را به صورت آنلاین رتبه بندی کنند.
و از همه مهم تر، خدمات مشتری شگفت انگیزی را ارائه دهید که مردم را ترغیب می کند تا رتبه 5 ستاره را برای شما به ارمغان بیاورند.
فعال بودن در شبکه های اجتماعی یک راه عالی برای جذب مشتریان بیشتر آنلاین است.
کسی انکار نمی کند که مردم به شبکه های اجتماعی معتاد نیستند. در واقع، از هر 5 دقیقه ای که یک فرد آنلاین می شود، 1 دقیقه در یک سایت یا اپلیکیشن رسانه اجتماعی است.
بنابراین اگر فکر میکنید رسانههای اجتماعی به کسب و کار شما مرتبط نیستند، دوباره فکر کنید.
به دلیل ماهیت منحصر به فرد رسانه های اجتماعی، برندها و کسب و کارها در موقعیتی هستند که فضایی برای گفتن داستان خود دارند. تقریباً هر شرکتی یک موضوع شخصی دارد و این چیزی است که مردم دوست دارند بدانند. تعامل با مخاطبان و کمک به این که چرا کسب و کار شما در زندگی مردم تفاوت ایجاد می کند، می تواند ارتباط منحصر به فردی ایجاد کند که در غیر این صورت نمی توانید داشته باشید.
و یکی از بهترین بخش های تبلیغات در رسانه های اجتماعی، برای تعداد افرادی که می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید، بسیار مقرون به صرفه است. حضور فعال در رسانه های اجتماعی زمان و تلاش می خواهد، اما در نهایت نتیجه می دهد.
با استفاده از نمایههای خود برای اشتراکگذاری محتوای جذاب (بهروزرسانیهای شرکت، پیوند به پستهای وبلاگ، ویدیوها و غیره)، و با اجرای تبلیغاتی که افرادی را که میخواهید به عنوان مشتریان جدید هدف قرار میدهند، حضور خود را در رسانههای اجتماعی بهبود بخشید.
افراد وقت خود را در پلتفرم های دیجیتال متعددی پخش می کنند و برنامه تبلیغات دیجیتال شما باید عادات آن ها یکسان باشد.
ترکیب رسانه های تبلیغاتی دیجیتال خود را متنوع کنید تا بهترین نمایش و بازگشت سرمایه را داشته باشید. اگر به صورت آنلاین تبلیغ می کنید، سعی کنید انواع مختلفی از تبلیغات را در مکان های مختلف اجرا کنید.گوگل، بینگ، فیس بوک، یوتیوب و غیره.
گروه تبلیغاتی ویولت می تواند به شما کمک کنند تا با ساخت و طراحی سایت کرج بهترین استراتژی را برای نیازهای خود تعیین کنید و همچنین چه مقدار از بودجه خود را برای هر منبع اختصاص دهید.
استفاده از کانال های تبلیغاتی متنوع به دیده شدن کسب و کارتان در مکان های بیشتری کمک میکند و همچنین یافتن تعادل مناسب در هزینه ها به شما کمک می کند پول بیشتری را از کمپینهای بازاریابی خود بازگردانید.